星期四, 5月 05, 2022

Hi-Res Music Player選購

前排入手了一部 二手Sony ZX300 music player, 有朋友被我毒害,問我購買Hi-Res Music Player意見,反正有時間便分享一下我購買前既功課和使用ZX300一段時間後,對ZX300既感受。

用ZX300前,我是iPod 160GB既使用者,所以我自己已經有一定數量既歌庫;買完ZX300後也花錢將一部份歌曲更新至Hi-Res版本。如果你沒有自己的歌庫,平常又喜歡streaming聽歌,Android底既Hi-Res Music Player應該合你脾胃多些 (e.g. Sony ZX507) 

然後Streaming平台講既"Lossless"同"Hi-Res"同唔同架?以Sony定義,高過CD音質(16bits/44.1kHz)先算"Hi-Res"。而CD音質只可以稱為"Lossless"。在眾多Streaming平台除了Spotify同Youtube Music最高只支援320kbps AAC(接近CD質素)及256kbps AAC,其他都24bits了,但其自內容唔完全一樣,選擇大前題係你係為聽音質定係為聽歌先

講返咁作為Standalone Music Player既ZX300,我又滿唔滿意呢?

價錢:我係旋轉門以$1,200購入二手機, 而水貨全新around$2,500。雖然是2017年既產物,二手既價錢對入門來說,可以接受吧。

播放格式:基本講得出既格式都支援,一般的MP3 & M4A,開始講求音質的WAV & FLAC,至到高階格式DSD & MQA都一一支援(當然Apple 2021年先推出既ALAC無損格式當然無支援啦)[更正:ALAC 2004年已經推出,我指的正確是Spatial Audio with support for Dolby Atmos]

容量:64GB可外加SD card。CD質素既FLAC檔案一個大約50MB,如果Hi-Res質素就100MB走不掉。所以64GB可以放600首Hi-Res歌曲,我自己歌庫才用近一半多少少。SD咭槽對我來說不是用來增加容量放歌,而是方便我交換歌曲,毒害其仔他人吧 :P

耳機輸出:有3.5mm和4.4mm有線輸出及藍芽無線連接(支援SBC、aptX-HD及LDAC),我現在只會以3.5mm聽歌。因為之前買既 Philips TAH9505雖然有Hi-Res Audio認證 (音質有一定保證咋,不能說好),但無線只支援SBC (HK$700不到既貨仔),有無線聽Hi Res音樂,質素不止差一截,有時連接不好聽歌還斷斷續續。最好當然是LDAC連接,不過Sony專利 --- 又是錢哦。

電量:原廠規格係話長達 26 小時的 96kHz/32bit FLAC 高解析度音訊檔案。我自己用落,就算出街長用,二三日不充電也不成問題。講開充電也提一提ZX300缺點,就是無論過歌或是充電,也要使用Sony專用線,之前我對iPod專用線有微言,還好的是要也iPod 60pins副廠線不難。不過ZX300就不是隨處網店可買。

最後ZX300有一個小功能,現在Android底的Music Player沒有的 --- USB DAC。最簡單既理解就是外置音效咭。現在買USB-C轉3.5mm內置DAC晶片,最平HK$300有找,一般也只是HK$500-$600還包括ANC功能,所以有當然好過無啦。

今次就講住咁多先,之後講下我點買歌同點轉歌 :D

 

1 則留言:

  1. 對上一個 post 已經是 2014 :) 你好,我仲有 subscribe to RSS

    回覆刪除