星期二, 4月 20, 2010

如果我是......翠玉瓜伯伯

如果我同樣因病厭世,大家會有咩選擇呢?

第一,當然是打空氣針,應該是最死得最快,最不辛苦的方
法。 不過要有d專業知識,上網好似無咩教學(好彩,自殺也 有教學太方便了)隨便試,死不去可能更差,而且反手插入果 下,少d決心都唔得,攪得來可能死不去了!

第二,跳軌,好處是有少少決心就得,80%死得去,不過死 前一刻痛死,不過也可能痛死前,心臟病瘁死,不過請不要 選擇上下班時間,比人痛罵一番。因為太痛,我應該不會選擇。

第三,跳樓,唔好選擇商場/舊樓la,不是死不去,誤中副 車,傷到其他人就唔好la。但新型樓宇上唔到天台,你想死就 死唔易wor!

第四,跳海,唔好玩la,識游水要淹死,好似難度好高wor!

第五,食安眠藥,應該容易D呱。不過香港人失眠慣,安眠藥習 慣了,不知食多少才一定死哦~~~

第六,燒炭,要知道燒炭前的準備功夫要不少哦,準備完,可能 己不想死了。

所以有時古法都唔錯,買定翠玉瓜,之後想幾時死就死,原來香港人要自殺也不易哦=.=

沒有留言:

張貼留言